Tack och hej

Första januari, nystarten...
Jag vet inte jag...har bara bestämt mig för att jag ska göra nånting som jag inte gjort förut. Nåt spännande eller annorlunda kanske...eller kanske äntligen lära mig nånting jag vill göra...bara nånting nytt.

Annars kan jag inte påstå att året har börjat som jag önskade. För mycket känslostormar och ett hål i hjärtat.
År 2012 slutade verkligen inte som jag hoppats och önskat, snarare tvärtom, som ett piskrapp rakt i ansiktet. Men det finns förmodligen ingenting som jag kan göra nånting åt.
Det är inte jag som valt bort något bra... jag skulle välkomna det med öppna armar om det var så. För mest känner jag bara för att vilja gråta, vad är det för positivt med en nystart när man tvingas starta alldeles ensam?
Men det gäller väl som i alla situationer, det är bara att gaska upp sig och move on. Ingen bryr sig för att man ligger och tjurar. What doesn't kill you makes you stronger... Jo, så är det väl...bara hjärtat slutar blöda först så man kan våga börja röra sig framåt. Men det kan ta en stund...det var inte bara ett nålstick, det var en fucking jävla machete som vreds om och karvade sönder!


Kommentarer
Postat av: Renee

Hej Sara
Verkligen tråkigt att läsa att du inte mår bra, att du har det jobbigt och är ledsen. Hoppas verkligen att ditt 2013 blir ett bättre år där du kan finna glädjen och skrattet igen. God fortsättning på det nya året/Reneé

2013-01-01 @ 14:50:45
Postat av: Znowztar

Önskar dig allt gott av det nya året! I år är ditt år gumman <3 <3

2013-01-01 @ 23:26:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0