Skratta på ni!

En man kom in på en bar, lutade sig över bardisken för att beställa en dubbel, och sade sedan till bartendern: “Jag är så förbannad!”
“Jaså? Vad har hänt?” frågade bartendern artigt.
Jo, jag träffade en vacker kvinna, som bjöd med mig hem till sig. Vi klädde av oss och hoppade i sängen, och skulle precis börja älska då hennes förbannade man kommer hem. Därför var jag tvungen att hoppa ut genom f...önstret, och hänga på fingertopparna från kanten.”
“Oj, jobbigt!” sade bartendern medlidsamt.
“Precis, men det är inte vad som gjorde mig riktigt upprörd”, fortsatte gästen.
“När hennes man kom in i rummet sade han ‘ Toppen, du är redan naken! Jag ska bara slå en sjua ‘, och jävlar om den late fan inte pissade ut genom fönstret, rätt i huvudet på mig?”
“Uusch!” Bartendern skakade på huvudet. “Inte konstigt att du är på dåligt humör.”
“Ja, men då har du ändå inte hört vad som verkligen, verkligen,irriterade mig. Sedan tvingades jag lyssna på deras stönanden, och då de var färdiga kastade mannen ut sin kondom genom fönstret. Och var landar den? På MIN jävla panna!”
“Fan, det var verkligen för jävligt!” sade bartendern.
“Åh, jag är inte färdig. Du förstår, vad som verkligen gjorde mig förbannad var när mannen behövde skita. Tydligen är deras toalett trasig, så han stack ut röven genom fönstret och släppte lasset rätt i huvudet på mig!”
Bartendern bleknade. “Nåt sånt skulle verkligen sabba min dag.”
“Visst, visst, visst” fortsatte killen upprört, “men vet du som VERKLIGEN, VERKLIGEN, VERKLIGEN gjorde mig förbannad?
Jo, när jag tittade ner, och såg att jag bara hängde en HALVMETER från marken.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sara.

Hjälp oss att sprida vår blogg!

Puss

2012-03-28 @ 15:23:42
URL: http://zondera.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0