Att kallas saker

Jag har fortfarande svårt att fatta! Det känns så himla surrealistiskt och FEL att man ska bli kallad Hooker/HORA i vuxen ålder! Det övergår mitt förstånd! Framförallt när det är en kvinna som är nästan 20 år äldre än mig som sagt det...
Jag blev kallad hooker av en 48/49-årig kvinna...
VARFÖR beter man sig som en fjortis i den åldern? VARFÖR kallar man medmänniskor såna ord? När de dessutom ska förestlla ens vän... WOW, god vän, verkligen....
Jaa, det är ju det här med drama... har man ett tråkigt liv så skapar man intriger för att få något att gotta sig i kanske....fram med popcornskålen bara och snaska på.
Har du fått som du vill nu?

Kommentarer
Postat av: your Sister at heart and partner in crime

WORD SISTER! Vissa människor har helt enkelt ingen skam i kroppen och har tydligen inte gått klart skolan då de inte vet vad hookers eller hora innebär! Men oroa dej inte gumman, det bevisar bara vem den bättre är! <3

Svar: Pinsamt är det ända jag kan säga... usch! Smuts...
<3<3<3
Star Attraction

2012-12-18 @ 14:18:16
URL: http://tofreakytobecrazy.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0