Ruta ett

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den här sommaren.
Livet är som en berg- och dalbana just nu. Sommaren började på värsta tänkbara sätt, med att man förlorade en förälder.
Sen har det varit kullerbyttor och gravdjupa hål, med diverse solglimtar och bergstoppar, om vartannat.
Livet är som ett enda stort tumult just nu, mest på det negativa sättet tyvärr. Men mycket mycket positivt har också kommit in i mitt liv!
Ibland önskar jag att man visste mer om framtiden, men då kanske man skulle vara rädd för vad man fick se istället.
Jag vet inte... jag vet ingenting. Därför är det bara att försöka komma igen. Just nu står jag på ruta ett, men jag ska ta mig vidare...

Kommentarer
Postat av: Milla

Klart att jag kan göra en åt dig. Det är inget besvär, tycker ju att det är kul. Men det tar mig ca en månad att göra en sjal och som sagt håller jag på med en nu så det hinner nog bli kallt innan du får den :-)



Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Tycker så synd om dig. Du ska veta att du är en underbar människa och förtjänar allt gott! Du kommer att komma ur allt elände starkare!



Vi måste som sagt ses snart och catcha up!

Massor av värmande kramar till dig!

2011-08-22 @ 19:06:47
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Elin Alenteg

Fina vän!

Jag kan stå med dig där på din ruta och följa med på dina steg när du behöver. Jag kan även komma och fira dig på söndag en liten sväng. Tack för inbjudan!

STOR KRAM

2011-08-24 @ 11:04:18
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0