Nivån är på lägsta.

Hej hopp.

Usch vad jag fortfarande känner mig eländig. Fattar inte vad det är! Det är så irriterande att gå och vara sur, men så försöker man vara glad, men minsta motgång gör att man blir grinig igen.
Ibland har jag inte ens lust att vara glad. Jag har inte lust med nånting, känner mig bara nedstämd och omotiverad till allt. Jag vill inte ta mig för att göra nånting, inte träffa någon, inte ens äta. Allt känns bara så dåligt..
Vet inte om det kanske är den så kallade höstdeppen som kommer smygande runt knuten... Allt kanske bara är en naturlig följd av att vädret är grått, det börjar bli kallt, det börjar bli mörkt... Hösten är på väg.
Nivån på mitt humör är växlande, ibland så låg att att jag bara skulle kunna ta bilen och köra in i ett träd, men då skulle jag förmodligen bli på ännu värre humör när jag kontaterar att jag inte har nån bil...
Men nåt glädjeämne skulle vara trevligt just nu, men jag vet inte vad eftersom jag till och med är omotiverad till att tänka eller ens orka bry mig om nånting.
Jag behöver nog kanske bara vara ifred en dag och får göra nåt jag vill utan att nån lägger sig i.
Imorgon kväll kanske blir en sån dag, då jag får ägna ett par timmar åt att göra ingenting bara för att jag vill göra ingenting. Sen ska jag försöka må bra igen, men just nu orkar jag inte.

Shit, vilket glädjelöst blogginlägg. Ok, några glädjeämnen för idag:
Jag har iallafall varit och fixat ögonbrynen hos Anna idag och det var trevligt!
Jag hittade svenska jordgubbar på Maxi för 25 kronor. Trevligt.
Fredrik kommer hem om ett tag och vi ska äta fisk och se på Sons of Anarchy. Mycket trevligt!
Jag har en helt ledig dag imorgon med. Trevligt!

Så, lite att vara glad för har jag allt. Hihi! Men när humöret är sänkt så är det inte alltid det lättaste att uppskatta det man har. Men nu ska jag försöka. 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0