Knasiga sug...

Är det fler än jag som kan få fruktansvärda sug efter vissa saker att äta eller dricka?

De flesta tjejer måste ju nog känna igen detta, för villken pms-tjej har inte känt suget efter en stor mumsig chokladkaka när man ligger under sin filt med magsmärtor och pms-humör. Det är ju liksom bara en chokladbit som hjälper..

Häromdagen blev jag så fruktansvärt sugen på Lakrisal, men kom mig inte för att köpa nån, så gick verkligen och trånade efter just detta i flera dagar och sen kom jag plötsligt på att åååhhh, APELSINTE har jag inte druckitpå hundra år. Vad gott! Så ja, då åkte mamma och köpte apelsinte till mig. Min kära sambo letade efter den sort jag bett om men den fanns inte. I samma veva åkte jag och köpte min lakrisal så nu är de behoven stillade.

Istället fick jagårets första julmust av käraste Fredrik, så gissa vart mitt sug ligger nu. Hehe! Meeeera julmuuust!

Gravida hör man ju titt som tätt också blir sugna på saker. Allt från lakrits till bananer eller gurka eller vad det nu kan vara..

Men vad blir ni sugna på? Förutom choklad då? Hehe!
Några killar som får såna här ryck? Eller är det ett tjejfenomen? 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej!

Jag fick ett väldigt sug efter nyponsoppa med mandelbiskvier och lite ovispad vispgrädde för några veckor sen. Jag hade inte ätit det på flera, flera år. Så åt jag det och nu tror jag inte att jag behöver äta det på ett par år igen :). Jag fick mitt behov stillat. Men annars är det såklart choklad! Mmmm!

Kram

2010-10-17 @ 15:48:55
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0