Dagens garv!

Jag fick ju så roliga sms-historier av Elin så tänkte att de får bli dagens garv! Några har säkerligen redan läst dem. Men då får ni skratta igen.

- Vad får man om man korsar PMS med GPS?
- En förbannad kärring som hittar dig överallt!

*skratt och applåder*

Nästa historia kan säkert ses som en aning rasistisk, men det är egentligen inte det som är kul... det är bara hela historien.

- Jag fick punka igår.
- Jaså, vad hände?
- Körde på en tomflaska...
- Såg du den inte?
- Nej, negern måste haft den i innerfickan.

*skratt skratt*

Nu kommer en sån snuskig sak också...

Den bästa motorn i världen är vaginan. Den startar med ett finger. Den smörjer sig själv.
Den klarar av alla storlekar på kolvar. Den byter olja på sig själv var fjärde vecka.
Det är bara synd att styrsystemet är så jävla komplicerat.

*skratt skratt*

En som jag fick av Jansa.

1000 män frågades vad som var det skönaste med att bli avsugen.
2% svarade mjukheten.
3% svarade porrigheten
95% tyckte mest det var skönt att det blev tyst.

*skratt skratt skratt*


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0