När jag är arg..

Ibland blir man arg.
Då är jag en sån person som verkligen börjar störa mig på allt! Det kan vara minsta lilla sak, som att toarullen inte är slängd fast den är tom, eller att en tallrik står kvar på bordet, eller som i detta fall:
Det ligger två stora travar kläder, som är ihopvikta och tvättade, bredvid min andra hälft's säng. De är inte i garderoben, de ligger på golvet, nytvättade bland alla dammtussar som jag inte får upp när jag dammsuger, för att det ligger kläder där! Dessutom, förutom dessa två travar med rena kläder, så ligger det en stor hög med använda kläder! Använda en gång eller två, det vet jag inte, men en salig röra är det, så det går inte att gå på golvet utan att trampa på kläder.
Motionscykeln är återigen en klädhängare, vilket jag, sist detta togs upp, påpekade att så ska det inte bli igen!
Ska sakerna bara användas en eller två gånger, så kan det utan problem läggas in i garderoben igen, inte hängas upp på motionscykeln eller slängas på golvet i en hög, annars så lägger man det lika gärna i tvättkorgen. Har man inte plats i garderoben, ja...då rensar man!

Att det är såhär gör ju att det ser så himla luffigt, sunkigt och ofräscht ut. Jag vill inte ha det så!
Visst, jag är definitivt ingen pedant, men just idag så kände jag att bägaren rann över. Har försökt vara duktig och fixa med sovrumshyllorna, burit ner madrasser och sånt, men så möts man bara av ännu mera hinder. Ledsen, besviken och jävligt tjurig! Blir det ingen ordning igen så kommer jag definitivt inte vara glad!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det blir bara negativ energi av att vara surig o irriterad... det tar onödig kraft från dig... Lägg upp hans "skit" på hans sänghalva då måste han ju plocka in det... den lilla latmasken.... Kram o ha det bäst i värmen själv håller jag på att flyta bort...

2010-07-07 @ 15:56:57

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0