Träning och julpyssel

Ack vad jag har blivit dålig på att lägga upp bilder här. Tråk jag är. Men har inte lika mycket ork eller inspiration längre. Hehe!

Idag har jag iallafall varit och tränat dubbla pass, sen handlade jag lite på Maxi. Träffade på Anna, Tim och lilla Matteo där också. Kanske ska fikas lite imorgon. Vore nice!
Sen blev det raka vägen hem och packa upp varor, stoppa ner den nyinköpta julstjärnan i krukan och sen laga mat. Efter det har jag bakat ut arraksbollarna och nu har jag en lussedeg på jäsning. Ska snart gå och riva mandelmassa.
Är riktigt trött, men får ju sova inatt. Ingen vila liksom. Haha!
Imorgon blir det jobb för Malin och på onsdag är jag ledig igen. Då ska jag träffa Elin och Lindsey. Ska bli så kul! Förhoppningsvis hinner jag göra lite tryffel också. Chokladtryffel eller chokladkaffetryffel och vit chokladtryffel med citron är planerna. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0