Ockulta ting

Ja, det här med ockulta ting är ju nåt som det råder delade meningar om. En del tror, andra inte. Jag tror! Spöken, gengångare, zombies, häxor, vampyrer...Ja...allt är ju relativt och jag tror inte på nåt specifikt, men nånting måste det finnas...det kan inte bara vara vi människor.

Vad tror ni på?

Jag tror nog att de döda kan gå igen, se om sina gamla hem och sina släktingar. De kan säkert visa sig också om de vill, eller ge tecken att de finns där.
Det finns nog både goda och onda andar. De som vill hjälpa och de som vill stjälpa. Men jag tror att de flesta mer är där för att kolla läget, såna som inte fått ro. Eller kanske är de just de som är lite elaka av sig? De som tröttnat och inte har nåt att göra.

Ett typiskt ting för att testa gränser är ju Anden i glaset. Vem har inte spelat... eller åtminstone försökt spela det som ung? Själv har jag aldrig varit med om att det funkat, men jag vet folk som har. Men jag kan ju inte veta att de talar sanning, men mina bästa vänner och min mamma har heller ingen anledning att ljuga för mig... Så jag vet inte. Kanske har jag bara haft otur.

Ikväll ska jag med Anna på nånting. Kan inte riktigt sätta namn på vad det är eftersom ingen av oss vet. Det kallas för en ockult cirkel... Det ska iallafall bli spännande att se sen vad det är. Så jag återkommer med rapport. Nu ska jag göra nåt mer vardagligt som att baka bröd.


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Spännande. Det måste du berätta mer om nästa gång vi cs. Älskar att diskutera det ockulta. Har en del smaskiga historier att berätta inom ämnet. Kankse en kvällsfika nästa gång? Kram på dig gamle vän

2009-10-14 @ 19:56:55
Postat av: Milla

Du måste berätta vad ni gjorde! Dör av nyfikenhet. Sånt där är ju väldigt intressant. Kram kram

2009-10-14 @ 21:05:15
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0