Jag är duktig ibland!

Fortsatte att vara lite duktig och städade i badrummet och toaletten och och gick bort till sorteringen med en massa pappersskräp. Sen blev det min vanliga promenad. Så himla skönt när solen kom fram och värmde lite innan den gick ner bakom horisonten. Det doftar så gott efter ett regn när man är ute! Det är så mysigt! När fåglarna börjar komma igång och kvittra igen efter att ha gömt sig undan regnet.

Nu ska jag slå på en film tänkte jag och äta colanappar. Hehe!

Funderar på att skapa en kategori för mina egna filmrecensioner eftersom jag ser så mycket film... Kanske vore nåt? Eller? Vad tycker ni? Kanske ska slå till på det efter denna film? Får se om jag orkar. Hehe.

Filmtajm!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0