Ny mobil!

Jag är fan i desperat (nästan...eller inte riktigt) behov av en ny mobil! Många av knapparna har blivit dötröga och går knappt att trycka på. Man får nästan hålla in dem en stund. Det blir  alltid fel när jag ska skriva sms så jag får ändra 738 gånger. Sjukt irriterande.

Bara det att jag vet inte vad för telefon jag vill ha.
Jag har ju bra kamera och en mp3-spelare som funkar så frågan är ju om man ska ha en med bra kamera eller en walkman-lur. Spelar ju egentligen ingen roll, men tror nästan jag ska välja en walkmanmodell nu.
Bara det finns i nån trevlig färg. Hihi! Det är ju tråkigt med svart. Har ju bara haft rosa och lila telefoner på sistone. Fortsätta med 3 ska jag ju eftersom det blir billigast för mig och de har oftast väldigt snygga telefoner.

Får gå in och kika nån dag. De på 3 har ju verkligen så också att man faktiskt på riktigt får telefonen på köpet. Inga dolda avgifter och så vidare. Me like! Ska kolla upp i slutet av månaden tror jag.

Vad har ni för mobil? Vad skulle ni välja om ni fick en ny?

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0