FÄRJAN!

Herregud alltså! Ibland skäms jag för att vara kvinna!
Sitter och läser på Aftonbladets sida om kvinnor som är desperata och oroliga för det nya programmet Färjan som ska börja visas på kanal 5 ikväll. De vill att programmet ska censureras för att de har varit otrogna och beskyller kanal 5 för att de eventuellt kommer sabba många äktenskap!
 
HALLÅ!!??!! Är ni helt jävla dumma i huvudet??
Vem är det som är otrogen?
Vem är det som knullar runt?
Vem är det som är på färjan och gör bort sig?

Jo, det är NI! BARA NI OCH INGEN ANNAN! Skyll inte er otrohet på kanal 5 eller VikingLine, det är ju inte de som bestämmer att ni ska knulla runt! Förstör era äktenskap gör ni ju jävligt bra själva!

Jag var själv på kryssningen när de hade kamerateam där och det var Inte dåligt skyltat om vad som pågick!
Herregud, stå för vad ni har gjort, era äckliga kvinnor och sluta skyll ifrån er på andra. Det är ni som bestämmer om ni ska vara otrogna eller inte. Det är bara rätt åt er om äktenskapen går åt helvete, för hade ni haft ett bra äktenskap hade ni kanske tänkt till lite innan att det inte är vidare smart att vara otrogen!
Visst kan man släppa loss och ha kul, men om ni anser att släppa loss = vara otrogen...ja, då har ni nog missuppfattat en del.

Var inte så jävla patetiska!
Fan vad irriterad jag blir på folk som börjar grina för nåt som de själva skapat och inte kan stå för det!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

SÅ JÄVLA BRA SKRIVET borde fan skrivas i tidningen :) Så jävla patetiska gamla kärringar :) Kram

2008-09-30 @ 17:57:09
Postat av: Ullis

Kul att se er idag! Va så j.kla seg.=) Hitta du nåt mer skoj sen? Blev du nöjd med sminklådan? =). Japp det är den filmen jag menar, man fick den med amelia tror jag det var. Nee usch den var hemsk.

Jag håller med inlägget ovan....det är fan sjukt att folk inte kan stå för det de gör. De får fan skylla sig själva.

Kram!

2008-09-30 @ 22:21:24
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0