Hej då Anita.

Jaha, där försvann min mormors syster Anita från jordelivet. Det var väldigt oväntat. Nu är frågan bara vad som hände. 
Man ogillar ju svensk sjukvård när detta händer.
Hon hade tagit ambulans igår för att hon hade svårt att andas, läkarna hade tittat på henne men inte hittat något fel så de skickade hem henne igen. 
Imorse hittades hon död i sitt hem innanför ytterdörren av sin ena son...
Vad tusan ska man göra/känna/tro? 

Det är hemskt! 
Nu hade jag ingen närmare relation med henne men det är ändå en släkting. Så jag hoppas det görs en obduktion så man får veta orsaken. Lider med min mormor och moster och hennes egna barn med familjer som var närmast.

Vila i Frid Anita.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0