Efter jobbet

Ligger hemma hos C nu och chillar efter jobbet. Vi ska snart åka hem och sova. Wow, vilken skillnad det har blivit nu alltså, folkmängdsmässigt. Det är skapligt lugnt i veckorna jämfört med hur det varit i sommar.
Jag har ju bara haft tre semesterdagar, sen har jag ju jobbat ordinarie tider.
Min semester kommer i januari sen. Ska bli fantastiskt skönt att komma bort från mörka kalla vintern då och slippa allt dramafolk. Jag längtar efter lugnet.
Curaçao hoppas jag blir en ny och bra start på nästa år.




Hur som helst, jobbet känns lugnt. Det ska bli trevligt att testa nya schemat nu och på fredag tackar vi av TW som går och blir chef i stan. Vi får tillbaka Jonas och Kicki kommer på köpet så då blir vi fulltaliga. Ser fram emot teambuilding och annat kul i höst sen.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0