Bon Jovi

Wow, vilken konsert. Det var nästan så en tår trillade fram ur ögat igår när de kom på scenen. Vilken känsla1 Här kan vi snacka om barndomsidoler och en väntan på tjugo år! Det var fantastiskt! Det här kommer jag kunna leva på ett tag framöver, helt klart!
 
Setlisten såg ut såhär. En enda låt saknade jag som jag gärna velat höra (I'll be there for you), men allt det andra övervägde ändå.
 
That's What the Water Made Me 
 
You Give Love a Bad Name
 
Born to Be My Baby
 
Blood on Blood
 
Raise Your Hands
 
Captain Crash & the Beauty Queen From Mars
 
It's My Life
 
Because We Can
 
What About Now
 
We Got It Goin' On
 
Keep the Faith
 
(You Want to) Make a Memory
 
Someday I'll Be Saturday Night
 
Army of One
 
We Weren't Born to Follow
 
Who Says You Can't Go Home
 
I'll Sleep When I'm Dead (med del av Rockin all over the world)

Bad Medicine (med del av Start Me Up)

Extranummer:

Dry County

Wanted Dead or Alive 

Have a Nice Day 

Livin' on a Prayer 

Extranummer:

In These Arms


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0