Skavsta Airport

Hade en riktigt kul dag igår. Att jag bara sovit fyra timmar gjorde inget.
Carlos var hos mig över natten och på torsdag morgon klev jag upp halv åtta och gjorde frukost. Sen åkte vi till Skavsta och träffade en man där. Carlos hade nämligen snackat med honom ang att han "bygger" Skavsta i sitt flygspel och ville komma och titta hur det ser ut så han kan få det likadant.
Det lustiga med den lille mannen är att han lyckas oftast få som han vill (på gott och ont) så faktum är att vi fick komma och titta och fota bäst vi ville. På området inne vid flygplanen alltså, och flygbanan. Där man normalt sett inte får gå som besökare, utan bara som personal. Så det var rätt häftigt!
Kallt som fan var det, men vi pillade på Ryanairflygplan, fick se när de tvättade fygplan och åkte en biltur ute på flygbanan och de tände alla lampor åt oss och grejer. Det var väldigt kul måste jag säga. Mr Latino var mer  än nöjd.
Sen åkte vi till McDonalds och käkade lite lunch, innan vi åkte tillbaka till Skavsta (ja vi gjorde det.. :P ) och såg när ett plan landade. Jag fick lust att flyga iväg nånstans. Eller ja... det har jag ju haft ett tag...Typ sen julafton....bara försvinna litegrann. Har ju kollat en del resor och ja, det kommer bli av eftersom det är ett av mina mål för i år.
 
Efter den turen blev det iallafall att åka hem, packa zumbaväskan och så hoppa ner i sängen i ett par timmar och sova. Det var galet skönt och behövligt. Sen åkte vi till stan, fixade lite hemma hos Carlos och sen zumba.
Kul att få vara med de få torsdagar jag kan.
När passet var slut så blev det lite bus och bråk innan jag, Jenny, Michis och Carlos åkte och käkade och sen blev det hemåt. Jag sov kvar i stan och Carlos och jag kollade på film, 10 orsaker att hata dig och sen somnade jag som en stock.
 
Har sovit som en galning hela veckan. Vet inte vad det är med mig. Kanske saker och ting kommer ifatt en, sånt som tar mer på psyket än vad man tänker att det gör...undermedvetet. Man har ju fortfarande så mycket som krånglar runt i huvudet. Känslor till tusen och miljoner, frågor, ångest, undran... Inte konstigt att man blir trött kanske. Ändå sover jag relativt drömlöst. Senaste veckan har jag kommit ihåg en grej och det var om getingar. Usch! Egentligen borde jag sova nu, men  jag har ingen lust ännu. Men snart så.
 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0