Lilljul

Fick träffa tjejerna idag för den årliga traditionen lilljul med tacos och julklappsspel.
Det var mysigt. Höll mig dock ganska stillsam pga ryggskottet jag har, även om det är något bättre nu. 
Det var mysigt att träffa alla och få höra vad alla de har på gång. Inte så ofta man ses längre.
Och så detta hysteriska spel såklart. Det är ju så kul att det blir så galet över saker som man inte visste att man behövde och som man skulle kunna köpa själv. Men det är nåt speciellt att få nåt som de andra köpt och att få sitta och roffa åt sig saker. Hihi! Jag brukar gå tiden med bara ett paket, men idag hade jag turen att få med mig tre julklappar. Det blev ett set med rosa ljuslyktor och matchande servetter, en större ljushållare med pelarljus och en kuvertväska med nitar med ett armband i. Så ja, jag är helt nöjd med kvällen. Nu hoppas jag bara att vår utekväll blir nån dag så jag kan vara med. :)



Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0