Zumba Sentao

Igår körde vi premiärpasset med Zumba Sentao på Medley. Det var jättekul och jobbigt! Jag har ju haft turen att testa lite innan med vår duktiga instruktör så jag visste hur det skulle vara, men det är lika kul varje gång. Framförallt nu när han bodyrollade iväg sin stol. Hahaha! Man SKA ge allt man har eller hur var det?
Mysmuppen. <3
Jag hoppas att det är ett pass som kommer slå väl ut och att det blir populärt, för jag vill väldigt gärna fortsätta med det. Det är bra med lite variation, även om jag älskar de vanliga zumbapassen. 
 
Försöker dessutom komma igång med liten annan träning nu för att få lite mera variation, så i måndags gick jag lös på ett kombipass med spinning och easyline. Det var riktigt kul, men jobbigt. Cykeln får en att svettas galet kan jag säga. Hehe! Fortfarande lite träningsvärk i låren efter det passet, då det inkluderade ca 220 benböj. Men vad gör man inte. Det är kul med träning helt enkelt! Det skulle jag inte sagt för fyra-fem år sen, innan jag skaffade gymkortet. Då trivdes jag gott i soffan med fingrarna i godisburken. Det gör jag ioförsig fortfarande, men nu gör det inte lika mycket. Haha!
 
  
 
 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0