Min fredag.

Slö dag idag. Vaknade med huvudvärk så jag somnade om och vaknade sent. Då var det bättre. Hade tänkt tvätta bilen men skippade det.
Åt mat och har latat mig i princip hela dagen. Vid fem åkte jag och plockade upp Michisita och vi åkte och zumbade med ett överraskningsmoment. Bra pass var det! Sen blev det hemfärd för mat. Fick en mumsig sallad idag igen. Gott!
Blev ju delägare i en Sodastreamer igår oxå så den prövade vi och gjorde Mojitoläsk. Det blev gott tyckte jag. Älskar ju Mojito så. Hehe! Nu ska vi snart åka vidare till landethemma, mysa med katterna och kanske göra en drink med riktig alkohol i. Om Mr flygplanskille är klar snart förstås... Ligger och funderar på om jag ska äta upp hans pepparkaksmuffin i ren protest för att han inte smakat den själv...mer till mig. Heheh!

Tjing!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0