Bachata/Salsa

Sitter på Bachata- och salsakurs och tittar nu. Tittar för att det är alldeles för avancerad kurs för mig. Men det är kul att titta, de är så duktiga. Nån gång kanske jag lyckas lära mig nånting. Hahaha, just nu är jag rätt hopplös och olärd.

Har varit en kul dag idag! Jag och hjärtat vaknade tidigt så vi åkte innan zumban och gjorde lite ärenden och sen hade vi ett jättekul zumbapass, med tillhörande eftersnack såklart. Hehe! Efter det blev det att äta och handla lite och nu sitter jag här och tittar. Alltid lika kul. Det är härliga människor.

Imorgon blir det ett par ärenden och sen åker vi till Stockholm, jag och hjärtat. Blir en hotellnatt och på tisdagen har Latino sin zumbautbildning. Jag ska enjoia stan och sen åka ut till Täby och shoppa zumbakläder. Hihi!

Shit, nu är jag vrålhungrig! Jag vill ha subway!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0