Ikeabesök nr 2

Idag blev det ännu ett Ikeabesök i linköping, där det inhandlades en tvbänk som jag spanat på. Nu återstår ihopbyggandet av den och som alla vet med Ikea: Det är lika spännande varje gång för att se om det funkar...
Det blev oxå lite chokladpraliner på Kahls och så en liten inomhusfontän till hemmet. Måste ju lyxa lite oxå, eller hur?! Hehe!
Fortfarande så väntar jag på min dumma lampa från Jotex som inte vill dyka upp riktigt än.
Så nu återstår det spännande försöket med att få ihop tvbänken då. Körde dessutom mammas bil idag och bara det är ju spännande i sig, men det gick ju bra. Haha! Tur det! Annars hade min medresenär nog varit lite ledsen på mig. Haha!

Well well, I'll be back!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0