Middag

Hello!

Inne på min lediga helg här. Ruggigt skönt må jag säga!
Ikväll kommer bli så skoj! Zumbagänget, delar av det iallafall, ska samlas hemma hos Michaela och Suzan och Anders och köka middag. Det blir hela kitet med fördrinkar, förrätt, varmrätt och dubbel efterrätt och under-tiden-drinkar och säkert efter-drinkar också. Kommer bli en kalaskväll.
Eftersom det kommer vara barnförbjudna drinkar så ska jag sova kvar i stan och så blir det myspysfrukost innan zumban på lördag och sen bär det av till Stockholm för att hälsa på en vän. Det kommer bli kuuuuul!

Så nu är det bara att packa väskan och klä på sig som gäller och sen ska vi handla det sista till kvällens galamiddag. Hihi!

Everybody doin' the Scorpion! Unn Unn Unn! XP


Kommentarer
Postat av: Michis!

Hahahahaah unn unn unn! Ny nu: dudududuu dont eat it dudududududuu discousting! LOVE IT!

2012-03-12 @ 13:59:21
URL: http://tofreakytobecrazy.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0