Frukostbloggande

Good day!

Det är lite lagom att blogga såhär när man äter frukost.
Te, macka, müsli och ägg. Stadigt!
Ska försöka fixa nåt käk till jobbet sen så man slipper all denna korv...orkar inte mera korv.

Det ser ut att vara strålande väder idag så tror faktiskt att det får bli en promenad till jobbet. Lurarna i och promenera, såå skönt!
Efter dagens arbete så är det fyra lediga dagar. Ska bli fantastiskt skönt. Men först hoppas vi såklart på en rolig dag på jobbet.
Ska se om jag hinner tvätta lite imorgon också. Det behövs igen. Haha!

Nu ska jag snart upp till brevlådan och kolla om mitt skattebesked kommit. Vill också veta! Fast jag har mina aningar om en återbetalning med tanke på fonderna jag plockat ut.... vi får se.

Ha en bra dag alla! Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0