Ljushuvud

Hehe har haft en bra dag idag! Sovit som en stock efter bästa Lisas födelsedagsfest igår. Dock bjöd natten på ett par orosmoln som jag fortfarande bär med mig, men det går nog över.

Idag har vi iallafall mumsat lite pizza, får väl kalla det bakismat, med avsaknad av bakishet. Men det är ju skönt. Sen blev jag åskådare på Carlos bachata- och salsakurs. Alltid lika kul att se de här duktiga människorna dansa! Önskar jag kunde oxå, men måste nog börja på en liiiiiiite lägre nivå. Hehehe!

Sen bar det iväg till Taco Bar för mat och fika och där fick jag den ljusa (haha ordvits) idén att testa ställets lampor som hattar. Jag är ju ett ljushuvud (ordvits två) så varför inte liksom. Resultatet är följande... Så kan det gå när bättre idéer lyser (ordvits tre) med sin frånvaro.


Kommentarer
Postat av: Micha

Sara, drottning över ordvitsar? XP

2012-06-05 @ 14:21:06
URL: http://tofreakytobecrazy.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0