Motorcykeltur

Idag fick jag mig en syn som jag aldrig trodde jag skulle få se. Haha! Danskungen himself på en Harley Davidson! :D Askul! Mamma, Jansa och vi tog en tur till Oskarshäll och fikade. Jag och mamma tog bilen eftersom hon inte har skjutssadel. Jansa fick latinon bakom sig. Efter fikan tog vi en snabbtur till Getåravinen och kollade. Självklart klättrade jag och Carlos ner och jag hoppade runt på ett par stenar i ån och vi fotade och filmade. Det är så trolskt och vackert där! Tystnaden och lugnet infinner sig och inget runtom stör. Jag älskar det stället! Sen åkte vi hem igen och jag och Carlos styrde Starleten mot staden för Zumba och en tredje kväll hos bästa Lisa. Tredje Batmanfilmen höll oss sällskap och imorgon blir det nog en fjärde film, fast en av de nya. Ska bli kul! Vi ska dessutom en sväng till Skavsta imorgon för att checka lite flygplan. Ska bli kul. Nu är det snart hemfärd för jag måste sova. Ska upp nio imorgon för att mamma ska färga håret på mig. Mitt hår är typ orange nu. Tråkigt när man egentligen ska vara rödhårig. Hehe! Så nu är det nödvändigt. Tjingelingens på er!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0