Häxnästet

Det har varit en riktigt trevlig dag! Först Zumba, det passet var lite tokigt för instruktören hade sovit alldeles för lite och sånt märks. Hehe! Men kul var det. Efteråt satt vi och pratade lite om det kommande eventet och försökte komma fram till lite vettigheter. Det gick ok. Hehe!
Efter det så blev det en snabbvisit på HC och jag köpte lite fika till mig och farfar, så efter att ha släppt av Carlos hemma så åkte jag dit. Vi fikade och satt och pratade bra länge. Det var mysigt. Gamle gubben. 80 år fyllda nu. Det blev att hämta Michis och Mr Latin lover sen för att åka till Tess och Lisa för lite mat, fika och film.
De raringarna skämde bort mig med vin, choklad och blommor för att jag varit blomstervakt åt dem i sommar. Så gulligt! <3
Sen käkade vi tacos, godis och snacks och kollade på en av mina nya favoritfilmer: How to train your dragon *myyyyyyyys*
En god stund senare blev det dags att bege sig så snart nu är det hemfärd. Imorrn om jag orkar ska jag försöka sy lite. Natti Natti!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0