Träningsvärk!

Hej och hå!
Aj vilken träningsvärk jag har här och där! Blev rätt mycket gjort igår. Jättejättekul var det! Först körde jag en timme flowindans hos Linda. Det har jag bara gjort en gång tidigare och det var nog typ ett halvår sen. Kul! Det är mycket kämpa för ben och mage och rumpan känner jag idag. Haha!

Sen tog jag en smörgås och en kaffe i cafeterian. Behövde få i mig nåt att äta mellan passen och sen gick jag upp och gick en snabb promenad på löpbandet i drugt en halvtimme. Sen körde jag en timmes zumba med Carlos.
Det är ju nybörjarzumba på tisdagar, men tänkte passa på och lära mig ett par danser som jag inte har hundra procent koll på.
Det gick bra, men när han bad mig komma och ställa mig framme med honom och köra en dans som vi hållt på med ett tag så gick det ju såklart åt skogen bara för att alla skulle titta. HAHA! Då blev jag ju helt nervös såklart och gjorde fel på det mesta. Tur att det är kul ändå. Lite får man väl bjuda på. Hihi! Han körde på sen och det blev rejält svettig kan jag säga. Haha! Det var nästan som ett vanligt zumbapass fast han visade stegen först. Tur för mig. Hihi!
Efter passet när jag satt kvar och stretchade kom han fram så vi satt och pratade lite. Fick iallafall beröm att jag blivit duktig. Tack för det! Även om man känner sig helt flummig och okoordinerad för det mesta. Hehe!
Sen blev det raka vägen in i duschen och sen till Maxi och sen hem.

Vaknade strax innan åtta idag och kikar ut...ja då är marken täckt av snö... Hemskt! Det är liksom inte ok att se påskliljorna krokna under snö. Men det försvinner nog snart. Hoppas jag. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0