Jag vet, jag tjatar...

Men jag säger det igen. Zumba, I LOVE IT! :D
Sjukt kul idag (med). Övertrött efter nio timmars jobb och för lite sömn, men vad gör det när man har roligt?!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen, lagt ansiktsmask och sitter med en kopp te.
Fredrik var så utråkad så han gick och la sig. Jag är också trött, men tänker sitta och uggla lite i soffan först.

Imorgon blir det lite mera träning i form av cykel och easyline, kanske upp och gå på löpbandet också om inte Fredrik blir klar under tiden jag är klar. Ändring i planerna enligt detta. Tar vila torsdag och zumba på söndag. ;)

Veckans träningsschema ser ut såhär:

Måndags: Zumba 55 min
Tisdags: Easyline 45 min och löpband 20 min (promenad)
Onsdag: Zumba 45 min
Torsdag: Vila
Fredag: Flowin' 55 min och Aqua Zumba 45 min
Lördag: Zumba 55 min
Söndag: Zumba 55 min

På måndag blir det zumba igen och säkert på tisdag och onsdag också. Hehe! Det är ju så kul kul! <3 Kärlek!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0