Glass

Hej hopp!

Ja oj vad energilös man är när det gäller bloggen. Har så mycket annat att göra så det blir dåligt med uppdateringar. Jag som försökte bestämma mig för att skriva ner lite varje dag. Jaja, det kanske blir så framöver.

Idag har jag äntligen fått zumba lite igen efter helgen. Härligt! Både Lindsey och Milla var med och det var superkul! Skulle lätt kunna köra dubbelpass alltså. Så woligt! :)
Imorgon blir det lite Easyline istället eftersom jag jobbar på kvällen. Det var riktigt längesen jag körde så det ska bli kul. Sen är det jobb på kvällen som gäller, likadant på onsdag. På torsdag kan jag äntligen vara med på Aqua Zumban igen och fredag blir det nog Flowin' eller nåt. Lördag blir det zumba. Veckans träningspass planerade. Hehe!

Nu ska jag äta glass till efterrätt. Åt just thaicurrykyckling och ris och sallad. Gott!

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0