Revansch, glädje och sorg.

Ååh, efter den inte så jätteroliga lördagen så måste jag säga att revanschen kom på söndagen. Både sminket för svartvitt foto och brud med hår och make up gick toppenbra! Jag var så himla nöjd och min söta Hanna blev så läcker och vacker som brud! Jag blev verkligen ASNÖJD!

Vill också passa på att gratulera finaste Elin och Pierre till sin underbara lilla bebis Nova! Det var på tiden att hon kom ut. :) Stort grattis kära ni! <3 Ni kommer bli helt underbara föräldrar!

Det har hänt lite tråkiga saker också tyvärr. Min morbror blev tvungen att ta bort sin rottis Tyson idag. 9 år gammal blev han. Så sorgligt, men det fanns inte så mycket att välja på tyvärr. Man kan inte omplacera en nio år gammal hund. Jätteledsamt och jag trivs inte alls med tanken. Hade jag kunnat hade jag tagit hand om honom själv.
Dessutom dog brorsans orm i fredags, bara pang. Han tog det rätt hårt och det förstår jag. När det inte var nåt fel (som man såg) på henne.
Så idag fick jag höra av Carolina, som har zumban på måndagar att den andra zumbainstruktörens (Carlos) hund dog i fredags. Det är fruktansvärt när ens djur dör! Jag kan knappt tänka klart tanken att våra katter.... utan att börja grina. Usch! Hemska tanke.

Både glädje och sorg i mina tankar just nu, till mina nära och kära, vänner, familj och bekanta.


Kommentarer
Postat av: Helena Ottosson

men hörru du du Sara.. hur känner du min syssling Elin??

Inte för att jag har typ träffat henne irl på sissodär tjugo år, men ändå.. skoj att ni verkar känna varandra :D

2011-03-23 @ 21:48:30
Postat av: Sara

Hej Helena! Haha, men skojar du?! :D

När jag gick i andra klass så flyttade hon till vår klass i lågstadiet så vi blev kompisar och umgicks jätteofta, tills jag flyttade från stan.

Sen fick vi upp kontakten igen för ett par år sen och har börjat umgås igen. :)

Shiiiit, världen är allt bra liten. :P

2011-03-24 @ 00:41:06
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! jisses..

Jag kunde inte sagt det bättre själv, världen är allt bra liten =D



Vilken trevlig blogg du har, och vad duktig du är!! Du är lite av en mångkonstnär :D Millas frisyr blev jättefin!

Kramkram!

2011-03-24 @ 07:00:43
Postat av: Sara

Tack snälla Helena! Jättekul att höra. :) Blev själv nöjd med frisyren och allt så det var skönt. :)

Kramar

2011-03-24 @ 10:55:30
URL: http://starattraction.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0