Helgjobb

Jepp jepp, det gick bra att jobba igår, lite seg var jag dock. Fick väldigt ont i ryggen, märks att det var över en vecka sen jag jobbade sist. Hostade som en tokig den sista timmen, nära att spy flera gånger för det vägrade ge sig.
Men huga vilka konstiga männsikor det var uppe igår, dryga jävla idioter. Tommy fick ett utbrott på en som totalt ignorerade vad man sa, fast han ställt frågor. Så jäkla rätt! Folk ska inte tro att vi bara ska stå där och ta vad osm helst. Vi är också människor och vi ska också behandlas med respekt. Framförallt om de ska ha sina varor!
Helgen fortsätter med jobb så det blir inte mycket tid till annat. träningen får ligga på hyllan till nästa vecka. Då ska jag boka in zumban igen och se om jag känner att jag orkar det. Nu ska jag äta frukost.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0