Smink smink!

Idag var jag uppe med tuppen! Det var längesen. Gick upp tjugo i sju och åkte in till stan så jag var hos Annje och Sandra vid åtta.
Sandra skulle på sin skolavslutning och jag skulle sminka henne. Det blev verkligen superduperfint!
Hon hade en blommig klänning med blå, vita, grå, aprikosa och rosa blommor, så sminket fick följa det och jag använde aprikos, lila och rosa och så eyeliner och ett par singelfransar på det. Klockrent! Tyvärr tog jag ingen bild eftersom jag inte hade kameran med mig, men förhoppningsvis lägger hon upp nån bild på facebook och då kan jag "låna" den. Hihi!
Sen satte vi ett par rosa blommor i håret som pricken över i:et.
Hon blev verkligen jättefin och hon blev så nöjd så det var jättekul!

Här har vi en bild och den tillhör Sandra Wiberg.


Skuggorna jag använde var iallafall (alla från make up store)
Cybershadow BLOOM
Cybershadow BORDEAUX
Microshadow LOVE & LAUGHTER (från förra bröllopskollektionen)
Microshadow CHAMPAGNE (från senaste bröllopskollektionen)
Eyedust LADY

Så var det svart cake eyeliner, Max lashes mascara (svart) och singelfransar.

Till läpparna hade jag läppennan HOT PINK och glosset VIDE.
På kinderna hade jag wonder blush GODDESS och CAIRO, förutom den övriga basen som var Cover All Mix, Matt foundation MILK och löspudret MILK.

Efter det åkte jag en sväng till Maxi och handlade lite, bland annat hårfärg och jordgubbar (vem kunde ana det sistnämnda?). Hehe!

Nu är det en arbetsintervju som står på schemat så vi håller tummar och tår för Fredrik, sen blir det en fika hos Lindsey förhoppningsvis och sen aquazumba! Yay!

Kommentarer
Postat av: Milla

Superfin sminkning, gumman!



Hur gick det för Fredrik på intervjun? Vart var det?



KRAM KRAM

2011-06-16 @ 20:48:35
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0