Summering

Ja, varför inte göra en summering av det gångna året. Kan ju vara kul.
En rolig sak varje månad, eller två eller tre...

Januari:
Färgade håret svart efter många många år. Blev grymt!
Februari:
Åkte på en grymt rolig dygnskryssning med jobbet. Det blev råparty för hela slanten!
Mars:
Började med Modifast-diet, gick ner 3 kg på 2 veckor. Har hållt i sig hyfsat bra.
Började äta leverpastej igen efter ca sex år sen sist. Haha!
Bestämde mig för att hoppa fallskärm!
April:
Bakade mina första cupcakes.
Kokade min egna jordgubbssylt. Godaste ever!
Bestämde mig på riktigt att NU, snart ska jag gå sminkutbildningen.

Maj
:
Jag testade sushi för första gången.
Var på Metallsvenskan i Örebro, såg band spela fotboll och så konsert på kvällen. Grymt kul dag!
Rolig kick-off med jobbet!
Juni:
Den sjukt efterlängtade semestern.
Sweden Rock Festival!
Kiss i Malmö!
Vaxade benen för första gången ever. Aj, men like it!
Var på Twilight Fan Event och såg skådespelarna in real life.
Elin blev gravid!
Tredje filmen i Twilight Saga kom på bio.
Juli:
SEMESTER!
Testade brasiliansk vaxning för första gången. Ajaj, men bra bra.
Vann biljetter till Skogsröjet 2010
Skånesemester hos Kerstin och Micke i en vecka.
Köpte pool i superhettan.
Dragracing på Mantorp.
Köpte presentkort på fallskärmshopp. Dock inte använt ännu.

Augusti
:
Sonisphere - världens regnigaste festival!
Att kameran och mobilen lagade sig själva efter årets regnigaste festival ever!
Skogsröjet i Rejmyre.
Fyllde år.
Skaffade Facebook efter min totala vägran. Ångrar det definitivt inte! Har fått kontakt och återfått kontakt med så många människor som jag annars inte skulle ha pratat lika mycket med eftersom jag inte haft några kontaktuppgifter. Det känns bra och kul! Andra får tycka vad de vill...

September:
Stockholm Rockout.
Mysdag på Kolmården.
Ozzy i Globen.
Riksdagsvalet! Livrädda svenskar: Ser ni? Sverige har inte gått under! (Däremot har vi haft ett försök till terrorattack.... Men vi gillar olika, som Aftonbladet säger. ;) )

Oktober
:
Min första beställning cupcakes kom in.
Svärmors roliga 50-årsfest!
Sabaton i Norrköping.
Började träna ordentligt igen, äntligen!
November:
Gick på min första hockeymatch.
Mina vänner Anna och Tim fick sin bebis.
Testade zumba på gymet. Kul kul!
Fredrik fyllde år!
Hälsade på på make up-skolan.
December:
Sabatonkryssningen.
Crazy Lixx-spelning i Linköping.
Avantasiakonsert i Stockholm.
En mysig ledig julafton.
JAG KOM IN PÅ MAKEUPSKOLAN!


Tråkiga saker har ju också hänt, men ändå inget som jag dött av.
What doesn't kill you makes you stronger.
Det här var vad jag kom på i alla hast.

Tråkiga saker:
Tokdeprimerad på jobbet en period.
Första makeuputbildningsförsöket gick åt pipan.
Ronnie James Dio avled. RIP.
Att skötseln av farfar tar alldeles för mycket positiv energi ifrån mig.
Att jag inte har tatuerat mig en enda gång.
Den galna stressen och ångesten för diverse saker i slutet av året.

Men nu är det 2011. Det ska bli spännande att se vad detta år har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Hej goding!

Kul att läsa din summering! Underbar händelse där i juni oxå ;) Jag blev sugen på att eventuellt göra en egen summering. Får se hur det blir. Jag ser fram emot det här året. Har en känsla att det kommer bli kanoners. Vi har många "dejter" med bruttorna att se fram emot :)

STOR KRAM

2011-01-02 @ 13:39:15
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Milla

Oj, hur kommer du ihåg allt? Men var roligt att läsa om ditt gångna år. Hoppas att detta år blir lika bra och händelserik.



Kram

2011-01-02 @ 21:23:41
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0