Flowin'

Hej hopp!
Lite seg idag. Kunde inte bestämma mig om jag ska åka in och träna idag eftersom jag har lite ont i knät och fortfarande träningsvärk. Men det blir träning. Annars blir det bara två gånger denna vecka och det är ju lite klent. Haha!
Så idag ska jag testa flowin', vilket de kunniga säger, är tungt! Sen blir det ett pass zumba också. Vi får väl se hur mycket jag orkar på flowingen. Ska ju jobba sen med, så vill ju inte ta ut mig totalt trots allt. Zumban är ju i lilla salen idag med. Undrar hur vi ska få plats... det är ju trångt när vi är i stora tycker jag..

Igår gjorde jag ett pass easyline. Med Ida igen, det var kul! Vad som gått mig förbi var ju att passet var längre än vanligt, så istället för två varv så körde vi tre! Jag typ dog ju när hon sa det. Hahaha! Men det gick bra. Jag klarade det. Men jag var trött sen. Och röd i ansiktet, som en tomat. Sen ville jag bara sova på jobbet. Tur att det var lugnt.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen är det läge att pysa.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0