Still shaking...

Hej hopp!
Vilken fullspäckad dag! Trött som få är jag eftersom det bara blev fem timmars sömn. Stängde på jobbet igår, la mig vid ett, men somnade runt halv två tror jag. Klockan ringde kvart i sju så då var det upp och studsa för att vara på jobbet till kvart i åtta.
Så idag har jag jobbat till tre och sen blev det rally in till stan för att dansa zumba kloxkan fyra. Alltså, jag säger det varje gång, men det är så himla himla roligt! Jag älskar't! Jag ska fan trycka en tröja där det står I<3 Zumba. Haha!
Efter det blev det dessutom en timmes bodypump också för att späda på träningsvärken lite extra. Sen hem och duscha och hänga i soffan. Nu är jag verkligen sjukt trött och även kroppen är utmattad. Kommer sova gott i natt.
Imorgon ska jag zumba ihop med Milla. Då är det Carolina som håller i passet så då blir det tufft. Men SEN är det vila nästan resten av veckan. På tisdag ska vi på hockey, på onsdag gör jag klart tatueringen och på torsdag jobbar jag. På fredag kanske kanske det blir Easyline. Sen ska vi iallafall upp till Stockholm för då är det make-up-helg igen. :)

Tjingelingens till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, det gjorde du rätt i :-)

2011-02-28 @ 15:41:51
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0