Frågor frågor

1. Var är din mobiltelefon?
På vardagsrumsbordet.

2. Var är din andra hälft?
I soffan


3. Ditt hår? 
Sovrufsigt och uppsatt i en knut


4. Din mamma?
Bästa mamman!


5. Din pappa?
Vi har inte så jättemycket kontakt idag, men klart jag tycker om honom.

6. Det bästa du vet?
Det är ju massor, men överlag så är det nog mammas pannbiff, sås och potatis. Och hennes julköttbullar...och jordgubbstårta... och vitlökssmör till grillat...
Annars är det min sambo och mina katter och min övriga familj, mina vänner, smink, träna, musik och att ha roligt, både i ensamhet och med vänner.


7. Din dröm i natt? 
Minns inte om jag drömt, har sovit som en klubbad oxe.

8. Din dröm/ditt mål?
Att trivas med mitt liv, ha det bra, ha god ekonomi och hälsa och att vänner och familj alltid kommer finnas där.


9. Rummet du är i?
Vardagsrummet


10. Din hobby?
Sminka

11. Din skräck?
Die alone, utan att någon finns hos mig.

12. Var vill du vara om 6 år?
På en lycklig plats med make (och barn?) och ett gott liv.


13. Var var du igår kväll?
Hemma


14. Vad är du inte?
Pedant

15. En sak du önskar dig? 
Att sminkutbildningen går bra.

16. Var växte du upp?
Norrköping

17. Det senaste du gjorde?
Åt frukost

18. Dina kläder?
Träningsbyxor och en topp

19. Din TV?
Philips

20. Ditt husdjur?
Kissen, Busan och Fredrik ;)

21. Din dator?
Har ingen, bara mammas lilla rosa just nu. Måste köpa en ny. :(

22. Ditt humör?
Normalt, dock lite uppgiven eftersom det är tråkig jobbkurs OCH jobb direkt efteråt.

23. Saknar du någon?
Ja, farmor


24. Din bil?
Världens bästa Toyota Starlet. <3

25. Något du aldrig har på dig?
Polotröja

26. Favoritaffär?
Make Up Store :P

27. Din sommar?
Härlig, varm och lång


28. Favoritfärg?
Älskar alla färger!

29. När skrattade du senast?
I sängen när Busan hoppade på mig.

30. När grät du senast?
Oj, det minns jag inte.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0