Zumbadags!

Goddag!

Sitter och äter frukost för tillfället. Ska snart in och vicka på höfterna. Har bokat dubbla pass idag! Hihi!
Det andra är ikväll så ska passa på och göra lite ärenden i stan däremellan. Vill nån fika så ring mig! Jag är helt ensam. Hehe!
Så först zumba, sen plocka ut lite pengar från fonderna för avgassystemet jag ska betala. Sen upp till Kalle på Lucky 7 och visa upp tatueringen, sen kolla lite på Make Up Store och eventuellt åka förbi Lidl... eller om jag gör det efter det andra zumbapasset. Får se.
Nu ska jag äta upp mina ägg.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Milla

Lite lammkött är aldrig fel ;-)

2011-04-04 @ 17:56:37
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Nästnästa måndag så kan jag vara med och zumba :-) Börjar inte förrän 14.50 då så det passar ju perfa att skaka rumpa innan. :-)



Hoppas att dina två pass idag gick bra. Vi måste ses snart! Kanske även utanför träningen så att vi kan snacka lite skit. :-)



Kram

2011-04-04 @ 20:16:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0