Morgonpromenader

Mörrn mörrn! Eller ja, nu är det ju eftermiddag.

Har varit ute på två promenader faktiskt. En till jobbet och en hem igen. Hade säljmöte på jobbet och tänkte att jag  lika gärna kan vara lite hurtig. Så nu har jag ätit lunch, våfflorna som blev kvar sen igår. Snart ska jag vara på jobbet igen eftersom jag ska jobba också.
Imorgon ska jag förhoppningsvis luncha med min kära Lindsey och på kvällen är det dags för vattenzumba. Ska bli så roligt!

Nu ska jag hämta posten och sen slöa innan jobbet.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Milla

Har du fått lära dig att sälja in en kopp kaffe till varje kund nu? :-)

2011-04-20 @ 20:46:08
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0