Modeller sökes:

Nu börjar perioden med att söka modeller till skolan. Jag blir lite nervös när alla andra verkar få sina klara, därför skriver jag lite här också. Såhär ser schemat ut till de dagar jag behöver modell och nu är det kvinnor jag är ute efter. Ni behöver kunna infinna er på Kungsholmen i Stockholm något av de angivna datumen.

17 April:
Äldre kvinna, Asiat, Mörkhyad tjej.

30 April:
Stil, färg och karaktär.

14 Maj:
Look a like.
Jag ska göra Lady Gaga eller Kat von D, så är nån lik nån av dessa så kontakta mig! Kan räcka med rätt hårfärg. :P

29 Maj:
SLUTPROVEN
Hit behöver jag en eller två tjejer. Har inte fått så jättemycket info om detta ännu, men det här är alltså sista lektionen och vill nån ställa upp då så är det ju guld.

Hör av er om nå kan ställa upp eller om ni vet nån som vill och skulle passa. Jag behöver all hjälp jag kan få. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

29e maj kan jag säkert ställa upp för då har det trillat in lite pistoler på kontot också så bara säga till om jag ska befinna mig i sthlm :)

2011-04-07 @ 20:40:47
Postat av: Anna

Hej Sara!



Jag kan nog ställa upp om jag vet lite mer vilken tid det gäller. Tänkte eftersom jag bor i Sthlm så är de nära. :)



Kram

2011-04-13 @ 01:08:08
Postat av: Sara

Anna: Tiderna är antingen 9-13 eller 14-18. Men just nu har jag mailat runt lite folk och kollat om de kan ställa upp så jag väntar in svar från dem först.

Den enda jag inte riktigt lyckats lösa är den som är nu på söndag, äldre kvinna, asiat eller mörkhyad, men det känns kanske inte riktigt som du platsar då iallafall. :P

2011-04-13 @ 15:19:27
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä det är ju inte riktigt jag....jag börjar bli gammal men men... ;)

Säg till om det saknas ställer gärna upp för sånt är kul. Har älskat att bli sminkad sen jag var liten.. ;) Har STORA ögon brukar folk säga.... ;) Kanske kan vara ett plus..

2011-04-13 @ 21:46:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0