Ledig men fullt upp

Har hållt på hela dagen idag. Dammsugit, moppat golv, tvättstugan, handlat osv. Nu är det bara lite tvätt kvar och resten av kvällen tänker jag inte göra nåt som är nödvändigt.
Har intagit första glaset vin och snart ska vi slå på grillen och äta lite gott. Blir grillad fläskfilé, majs och ugnspotatis och pepparsås, sen jordgubbar och glass. Resten av den här påskhelgen ska jag ju jobba så det gäller att njuta av den lediga stunden här hemma.
Tisdag är nästa dag jag är ledig, men innan dess ska jag hinna med ett par zumbapass iallafall. Så på min lediga tisdag blir det nog lite bodypump också. Måste försöka få till det lite mera regelbundet igen.

Lite bilder kommer från utbildningen kommer nog komma upp innan helgen är slut. Ska försöka komma ihåg, är inte så bra på det. Haha!
Tjingeling!

Glad påsk förresten!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0