Härliga dag!

Trots regnet idag så har det varit en bra dag! Väldigt roligt! Först gick jag ut en sväng på ca en timme. Det var faktiskt uppehåll då. Haha!
Efter det åkte jag in till stan, Hageby Centrum närmare bestämt. Köpte ett par cykelbyxor i leopardmönster och svart spets på Gina och sen gick jag över till Hanna på Cubus. De hade 30% på allt idag och jag passade på att köpa ett  par korta och ett par långa leggings och ett par baslinnen. En tröja blev det också.. Efter att hon slutat så gick vi till Fräcka Fröken och tog varsin chailatte. Jag var så ståndaktig att jag inte ens tog en negerboll. Det ni! Det hör inte till vanligheterna. :P

Sen åkte vi till gymet ihop och dansade ett och ett halvt pass zumba. Jag började med Carros pass, halva och sen gick jag ner till Carlos och körde hela hans pass. Efter hans halva pass så kom Hanna ner och körde där också. Så duktiga vi är! Efter passet samlades vi där och satt och snackade och det var jättetrevligt! Jag som är en blyg och tystlåten person har lyckats skaffa vänner på gymet. Det gillar jag verkligen! Hur skaffar man vänner i vuxen ålder liksom? En grej som jag funderat lite på. Det är ju mest de gamla man har... Ja, några djupare tankar ska jag nog inte ha just nu. Är rätt trött efter dagen. Haha! Fick iallafall beställt lite zumbakläder nu. Ska bara betala dem också. Hoppas hoppas hoppas jag kan ha allt. Vill att de ska sitta bra och snyggt så man kan gå där och känna sig snygg när vi kör passen ute sen. Hahaha! Fast man kanske borde kunna dansa också. :P Haha, jaja, detär sjukt roligt, det är huvudsaken! Jag längtar redan till nästa zumbapass och för min del är inte det förrän på måndag. Kanske kanske kanske blir det ett på fredag om flowingen är inställd, men då har jag bokat bodypump så då är frågan vad jag ska välja, men zumban slår nog faktiskt högre. Hehe!

ÅH! Jag har ju bokat tid för hårfärgning också! Wiiieee! I slutet av maj kommer håret förändrats och det ska bli så kul! Nu är det slut med det svarta snart. Och jag är så sugen på förändring.

Om några dagar ska jag fylla i min tatuering också. Bra bra. Förhoppningsvis blir jag inte sjuk så den läker som den ska. Några dagar efter det ska Milla följa med mig och vaxa de lurviga benen innan sommaren. 

En annan sak som är väldigt spännande är att nu är det bra tre helger kvar på min utbildning! Helt galet. Det har gått fort men ändå inte. Det ska bli väldigt skönt att få vara ledig varannan helg igen, men samtidigt kommer jag sakna skolan och tjejerna där. man har fått så goda vänner. Men självklart kommer man ju ses igen. Hoppas jag iallafall. Haha!

Vilket långt inlägg detta blev...som en dagbok. Jag är sprängfylld med tankar om ditten och datten just nu och jag vill så mycket emellanåt och funderar på hur saker ska bli och fungera och det är jobb och jag vet inte vad allt. Mycket helt enkelt.

Men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen istället.
Hoppas alla haft en underbar dag! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0