Tapas?

Halloj!

Har just mejkat mig klart för kvällens utgång med tjejerna. Det ska bli lite god mat och vin och underbart sällskap. Troligtvis blir det Tapas och det låter spännande för det har jag aldrig testat, men en massa smårätter brukar ju vara himla mysigt. Så det ska bli skoj!
Roligast är ju att få träffa tjejerna och få se Elins lilla mage, för att se om den blivit större sen sist. Hihi!

Det är så himla skönt med en ledig helg känner jag. Har enjoiat dagen och sovit gott, duschat, dreglat mig igenom Jysks katalog igen med sina julsaker, bakat kolasnittar och ätit pannkakor. Nu har jag bara klädsel kvar för kvällen och så kalufsen... om det nu går att göra nånting åt den. Får se om jag orkar engagera mig i håret nåt nämnvärt. Haha!
Fredrik är guld värd och ställer upp som chaufför ikväll när jag sitter och vinalkoholiserar med mina vänner, ja alla utom Elin då. Hon får köra lightvin. Light på alkohol alltså, typ läsk.

Nu ska jag dricka vatten. Ha en bra kväll ni alla som läser!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0