Tack söta ni!

Igår hade jag för tredje gången fika hemma hos mig efter att jag fyllt år.
Lindsey, Elin, Maria, Emmelie, Anna och Alexandra var där. Mycket trevligt! Vi fikade på allt nybakat jag gjort och det verkade bli uppskattat. Kul!
Presenter fick jag också av sötnosarna! Hur gulligt som helst! Presentkort på make up store, honung och ett kit från MIST bestående av läppenna, läppstift och en ögonskugga. Hur fint som helst! Tack söta vänner! <3

Men nu är jag trött på att baka så nu tänker jag inte göra en muffins på bra länge och ingen banantårta heller. På sin höjd baka bröd, Jag har ju trots allt en KitchenAid numera. Den ska packas upp nu.

Men det var en himla mysig kväll. Elin och Lindsey var kvar en stund längre än de andra också och vi kollade på Idol och pratade om ditt och datt. Så det var riktigt kul. Enda tråkiga var väl att det snackades så mycket om politik, vilket kändes lite sådär. Det var inte därför jag ville ses. Haha. Det är för mig ett ganska ointressant ämne och nåt man alltför lätt kan bli oense om, då vissa tycker att de har rätt och att andra har fel. Det skapar bara onödiga konflikter i en sån diskussion. Inget är ju rätt eller fel eftersom det handlar om åsikter. Därför är det inget ämne jag vill diskutera med vänner, inget att bli osams om tycker jag. Man ska respektera varandras åsikter.
Men jag hoppas ändå att det rörs om i grytan ordentligt i detta val... Haha!

Och jag blev så ledsen ett ögonblick igår. Crazy Lixx har ställt in sin spelning på Rockout på grund av sjukdom. Buhuu vad trist. Enda jag verkligen verkligen såg fram emot. Men men, de kommer ju tillbaka och sjuka kan alla bli så jag är inte bitter. Bara lite. Hihi!

Nu ska jag äta frukost och försöka städa upp lite här hemma. Glad att jag tog disken igår. Haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallelåja!

Tack själv för allt asgotts om du bjöd på. Tänk att jag tillomed gillade dina muffins med kaffefrosting trots att jag inte gillar varken kaffesmak eller muffins...hahaha! Det måste va ett bra betyg :)

Jag håller med dig om politiksnacket, det räcker med allt man blir bombad med på tv och i tidningar.

Jag ska kolla upp angående måndag, det ser lite mörkt ut...men jag meddelar när jag vet om jag kan komma eller inte.

Ha det så bra gumman.

Ps. Du ser inte ut att vara 17..haha det va det värsta jag har hört. Jag hade nog inte heller fattat va hon menat.

PUSS&KRAM

2010-09-13 @ 13:41:35
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0