Skogsröjet 2010!

Denna härliga lilla mysiga festival! <3 I år var det två dagar och givetvis slapp vi inte undan regn. Vi har inte gjort det på någon av årets festivaler. Dåligt vädret, dåligt! Men det var himla bra iallafall, för det regnade inte som på Sonisphere. Haha!
Första bandet ut att se här var Crazy Lixx. Ingen har väl missat att det är mitt favoritband just nu... Hehe!



Loke - basisten med helt klart coolast hårfärg!


Sångaren Danny (älskar denne mans röst) och trummaren Joel.


Gitarristen Andy på hörnet.







Sen fotade jag CrashDïet en del, men det var så mörkt och denna förbaskade rökmaskin ska ju förstöra allt. Haha! Man är ju ingen proffsfotograf liksom. :P Men några tuffa bilder blev det.
Kul att se dem också, det var första gången jag såg dem med Simon som sångare.



Simon Cruz


Peter London.
Gillar den här bilden, den blev så diffus och hemlig men ändå skarp. :)





Kära Chris Laney fick köra alldeles för tidigt på dagen tycker jag. Hade inte kommit så mycket folk ännu.





Vi tittade även på Anna Bergendahl. Hihi! Hon hade nog mest drag faktiskt. Mer än hon trodde själv lät det som ibland. Söt liten tjej!


Vi kollade även på Casablanca, Hardcore Superstar, Bullet och sådär, men fick inte så bra bilder och så regnade det, så kameran bodde i en plastpåse i väskan. Hahaha! Jag har lärt min läxa!

Härnäst kommer jag lägga upp lite bilder på Ozzy!
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0