Ser ut som 17??

Hej hopp.

Sjukt opepp igår som skrevs. Var trött och jävlig. Det höll i sig en bra stund och satt nästan och somnade när jag körde till Stockholm, så vid Sillekrog fick Fredrik ta över.
Men på kvällen så åkte vi in till Alvik för RockOut. Fortfarande seg som bara den. Inte blev det bättre i början när vi kom dit heller.
Jag blev tillfrågad i "kassan" av en liten rödtott hur gammal jag var. Hon ville inte spänna på mig ett armband. Jag fattade inte vad hon menade först tills hon frågade igen.
- Ja, äldre än dig garanterat, sa jag då. Hon såg typ ut som tolv. Sen sa jag 27.
- Du ser väldigt ung ut, sa hon då.
- Men knappast som 17 år va? svarade jag. Sen gick jag in.
Det var ju kanske lite roligt egentligen, men just då var jag verkligen inte på humör. Nog att man kan se ut som sjutton, men jag ser inte ut som sjutton ÅR va?? Det var liksom 18-årsgräns...

Men sen när vi var inne så var det roligare. Började ju se Pretty boy Floyd, sen några som hette Killing Touch. De var riktigt bra. Sen var det Lizzy Boarden och DET var bra. Aldrig hört förut, men det varr långt över förväntan.
Sen var det Chris Laney och då gästade även Zinny Zan med flera. Väldigt kul att träffa honom igen. Nu när han ska flytta till Brasilien.
Sen var det iallafall UDO och sen åkte vi hem.

Idag fortsätter det och det blir band som Dynasty, John Corabi, Tuff och Great White. Crazy Lixx skulle ju ha spelat... Buhuu, fortfarande lite deppig för det.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0