Partylite

Hej hopp!

Idag har varit en superskön ledig dag! Jag har verkligen njutit.
Gick upp vid åtta och fixade ordning och packade väskan till träningen. Tränade gympa och vattengympa. Sen åkte jag till maxi och handlade lite och hämtade min glasskål till min KitchenAid <3.
När jag var hemma igen så kom Milla ut och vi fikade och snackade massa tills Lisa kom och det blev fokus på ljuspartyt.
Måste säga att det gick KANONbra! Sålde för öcer 5000 kr så får själv välja saker GRATIS för 1100 kr. Inte dåligt! Så tack till alla ni som shoppade! :D Underbart!

Nu kom precis Fredrik hem så nu blir det myskväll. Imorrn hoppas jag på att kunna gå en långpromenad och njuta av ytterligare en dags ledigt. Hoppas det blir soligt och fint.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejen!

Va kul att det gick bra på ljuspartyt! Det tråkiga är att jag skulle kunnat ha hängt med, men det visste jag inte förrän igår när jag åkte hem från jobbet :( Jag skulle ha slutat mellan sju och halv åtta men ett barn va ledigt och ett annat va sjukt så det fanns inte så mycket för mig att göra. När jag åkte hem hade jag inte en tanke på ljuspartyt. Men det kommer fler gånger.

Glöm inte att läsa NT idag :) Jag har inte gjort det än...är så nyfiken trots att jag redan vet va som står ;)

Puss o kram

2010-09-21 @ 07:53:49
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: svärmor

Har satt in pengar till dig nu KRAM när kommer sakerna ?

2010-09-21 @ 11:20:13
Postat av: Alex

Har du valt ut en massa ljus nu då? Kram kram :-)

2010-09-21 @ 20:55:50
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha, den senaste kommentaren var från mig med....



Vad kul att du kommer. Om du vill så kan du ju komma tidigare och leka :-)



Kram

2010-09-21 @ 21:02:50
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0