Första känslan

Ok, varning för tjejinlägg som handlar om mens.....................................
..........................................................................................................
Söta vänner, ni vet ju att jag köpt en menskopp, men den kom ju hem lagom till att min mens tog slut förra månaden.
Nu har jag dock använt den i två dagar och jag måste säga att det känns bra! Lite bökigt att få in den ordentligt i början och det kändes rätt skumt, men efter bara en liten stund, när man "gått in den" så satte den sig bättre till rätta och nu är det lugna puckar.
Jag är glad att pinnen på den är rätt så lång för ibland sitter koppen så långt in så dra-ut-pinnen är svår att nå, men då får man klämma lite så den kommer ut. Hahaha!
Men annars måste jag säga att det mesta är positivt. KAN bli lite jobbigt om man är på en toa där handfatet inte står i anslutning till toan så man kan sitta ner och skölja rent den. Men det hittar man nog på en lösning på.

Återkommer med mera info när perioden är slut.

Nåt som är bra också så är det ju att man kan ha stringtrosor fast man har mens. Det brukar inte jag ha annars. Haha!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi så collt att den funkar! Men jag har så himla svårt att fatta hur det funkar, hur man sätter dit den och allt det där. Men det är ju kanon att det funkar. Just nu behöver jag ju ingen sån, men man kanske skulle testa i framtiden :)

PÖSS

2010-09-05 @ 11:23:55
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0