Dåligt

Hemma nu igen.
Känner mig inte på så bra humör. Vet inte varför egentligen, men det är väl en kombination av saker och saker som jag inte riktigt vet hur jag ska ta hand om... Det är ju en del saker som jag inte orkar med just nu.

Dessutom är jag så himla trött. Har inte varit så trött som den här helgen på länge. Men mycket beror säkert på att man varit inne nästan hela tiden, eftersom festivalen var inomhus, och att det börjar bli mörkt väldigt snabbt nu. Kroppen hänger inte riktigt med i svängarna här.
Börjar bli grymt stel i nacken också så jag hoppas att det inte har med nån förkylning att göra. Det har jag ingen lust med.

Imorgon ska jag ta en promenad om det inte regnar. Sen är det ju jobbet som gäller. Men nu ska jag strax sova.

Undrar förresten hur folk vet vad jag ska göra när jag inte vet det själv... Men det är ju en annan sak.

Over and out, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Människor vet alltid allt om vad alla andra ska göra, utom de själva. De älskar bara att lägga sig i, vettu.



Hoppas att du mår bättre snart och du vet att jag finns här ifall du vill lufta någonting.



Tänkte bara säga att jag kommer på ljuspartyt på måndag. Det blir ett trevligt break i vardagen.



Massor av kramar till dig!!

2010-09-13 @ 09:27:53
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Som det ser ut nu kan jag komma tidigare. Ligger i fas med packningen (tror jag, sådant som märks på flyttdagen) och är ledig den dagen... om inte min chef kommer på andra tankar vill säga..(han brukar ha en fallenhet att göra det ibland). Är det hemma hos dig partyt är eller hos din mor, som förra gången? Kul ska det bli iaf!!!!



Kram kram

2010-09-13 @ 12:35:21
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Mist Stockholm Ingelsta

Hej! Var med och tävla om en helstyling på vår blogg! Du blir alltså stylad i både hår och smink! Välkommen! :)

2010-09-13 @ 12:59:59
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0