Besiktning!

Idag är jag ledig. Tjohoo! Men har fullspäckat iallafall (nåja, kanske inte helt). Vid elva ska jag besikta bilen, sen ska jag leverera ljus till Milla, sen ska jag till farfar om jag hinner. Klockan två ska jag vaxa ben och sånt och klockan fem ska jag träffa Elin och Lindsey. Sparar det bästa till sist. Hihi!
Imorgon är det endast Bodypump som står på schemat, sen ska jag bara vara slö. Lördag och söndag ska jag ju öppna på jobbet så då blir det att gå upp tidigt.

Igår hade jag utvecklingssamtal med min chef. Tog två timmar. Haha! Tycker sånt är så jobbigt. Känns som man är tillbaka i skolan och få sin dom och jag får rysningar av bara tanken. Har aldrig gillat såna samtal. Men det gick bra ändå. Sa lite vad jag tyckte och tänkte och tog upp det här med skolan. Det ser ut som det hänger på ett helgbyte med en person för att det ska bli så smidigt som möjligt, eftersom skolan är bara varannan helg och jag ska få så lite inkomstbortfall som möjligt. Så det återstår att se.
Nu vet han min plan iallafall.

Nä, nu ska jag väl ut och putsa lite på bilen så den inte ser alltför lortig ut inuti. Haha! Man kan ju torka av lite iallafall, mer blir det inte.
 Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Sara! Kul att du hittat till min blogg. Jag jobbar inte helt själv, jag har 2 tjejer som hjälper mig på helger. Men i veckorna är det i stort sett bara jag som jobbar! Trevlig helg! /Mikaela

2010-10-08 @ 12:48:09
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0